VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY EDU Elephant, S.R.O.
EDU Elephant s.r.o., Repková 1867/18A
90041 Rovinka
Slovakia
IČO54108659,
DIČ2121584179
(ďalej len „Poskytovateľ alebo EDU Elephant “) je poskytovateľom služieb v oblasti jazykového vzdelávania pre fyzické osoby a obchodné spoločnosti (ďalej len „Záujemca alebo Klient“).
1. Prihláška na jazykový kurz/ Zmluvný vzťah
Zmluvný vzťah medzi Poskytovateľom a Záujemcom vzniká:
a. vypísaním a odoslaním on-line objednávky na webovej stránke www.eduelephant.sk
Záujemca je záväzne prihlásený splnením bodu a. mu vzniká nárok na účasť v jazykovom kurze, ktorého typ si zvolil. Termín zahájenia a ukončenia kurzu EDU Elephant s.r.o. zasiela emailom s inštrukciami k jazykovému kurzu.
a. Maximálna platnosť kurzu je 6 mesiacov od zahájenia kurzu, úvodnej hodiny, ak nie je dohodnuté inak. Ďalšie nároky ako napr. náhrada škody sú vylúčené. V prípade ak Záujemca nedodrží dĺžku kurzu a neodoberie všetky vyučovacie hodiny, ktoré mal v kurze zazmluvnené, neodobraté vyučovacie hodiny automaticky prepadajú. V prípade, že sa Záujemca s Poskytovateľom písomne dohodne na novej dĺžke kurzu, je to možné, avšak maximálne o jeden mesiac.
b. Pri nedodržaní dĺžky kurzu, Záujemca stráca nárok na zľavu, ktorá bola Záujemcovi pôvodne poskytnutá a vyučovacie hodiny budú prepočítané podľa aktuálne platného cenníka.
2. Platba
Záujemca sa zaväzuje uhradiť školné pred začatím výučby prostredníctvom Eshopu, si môže zvoliť nasledovné spôsoby:
- Platba online platobnou kartou alebo prevodom cez platobnú bránu
- Priama platba na bankový účet Poskytovateľa, ktorý je vedený vo FIO banka a.s.
- Na číslo účtu: IBAN: SK15 0900 0000 0051 8427 6089 SWIFT: GIBASKBX7, doplnit QR kod
- Poznámka platby: Meno a priezvisko (príp. obchodné meno) záujemcu
3. Odstúpenie od Zmluvy a Storno podmienky
a. Odstúpenie od Zmluvy zo strany Záujemcu:
- Odstúpenie od zmluvy a zrušenie objednávky je bez storno poplatku možné do 5 pracovných dní pred zahájením vybraného kurzu. V prípade, že Záujemca za vybraný kurz už zaplatil, bude mu vrátená zaplatená suma, ponížená len o bankové poplatky. V prípade odstúpenia od zmluvy a zrušenia objednávky neskôr ako 5 pracovných dní pred začiatkom výučby si Poskytovateľ účtuje storno poplatok vo výške 25,- Eur, ak nebolo v zmluve dohodnuté inak.
- Žiadosť o zrušenie jazykového kurzu je potrebné zaslať písomne emailom na info@eduelephant.sk
b. Odstúpenie od zmluvy zo strany Poskytovateľa
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo odstúpiť bez akejkoľvek náhrady od zmluvy so Záujemcom, ktorý svojím konaním ruší priebeh kurzu, ohrozuje majetok, zdravie účastníkov kurzu, lektorov, zamestnancov alebo samotného Poskytovateľa.
- V prípade, že Záujemca v stanovenom termíne neuhradí platbu za vybraný kurz a napriek tomu poberal výučbu, Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s okamžitou platnosťou a zároveň žiadať od klienta finančné vyrovnanie záväzku do 7 kalendárnych dní odo dňa odoslania výzvy klientovi emailom.
4. Podmienky skupinovej výučby platné pre online výučbu
a. Skupinu navštevujú minimálne 3 ale maximálne 6 účastníci. Z pedagogických dôvodov môže byť študent preložený do inej skupiny.
b. EDU Elephant s.r.o. je oprávnený zrušiť skupiny s menším počtom študentov, akým je minimálny počet študentov (3) v skupine, a to v prípade, ak sa Poskytovateľovi počas dvoch týždňov nepodarí doplniť chýbajúcich účastníkov do skupiny. V takomto prípade sa obmedzia platby len na odobraté vyučovacie hodiny alebo sa zmení celkový plán počtu vyučovacích hodín.
c. Termíny skupinovej výučby sú fixné a nie je možné ich rušiť alebo meniť.
d. Pri skupinovej výučbe sa klient nemôže jednorazovo odhlásiť z výučby. To znamená, že nie je možné vyučovaciu hodinu nahradiť ani refundovať.
e. Termín zahájenia a ukončenia kurzu sú definované v emaily, ktorý EDU Elephant s.r.o. zasiela emailom s inštrukciami k jazykovému kurzu.
f. Online výučba cez platformy
Online výučba prebieha cez dostupné komunikačné internetové aplikácie (Skype, Zoom, MS Teams, Viber, Messenger, Whatsapp). Klient je povinný poskytnúť Poskytovateľovi svoje užívateľské meno, ak to aplikácia vyžaduje. V prípade, že klient nemá k dispozícii žiadnu z vyššie spomínaných aplikácií, je povinný si ju nainštalovať po dohode s Poskytovateľom minimálne jeden deň pred začatím výučby. Top kurzy s.r.o. nenesie zodpovednosť za prípadné nekvalitné internetové pripojenie spôsobené poskytovateľom internetových služieb.
5. Práva a povinnosti Poskytovateľa pri online výučbe
a. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť náhradného lektora v prípade, ak je pridelený lektor práceneschopný, na dovolenke alebo z iných dôvodov nemôže odučiť vyučovaciu hodinu. EDU Elephant s.r.o.. nie je povinný informovať klientov o zastupujúcom lektorovi v prípade, ak je ich lektor krátkodobo neprítomný t.j. do 10 pracovných dní.
b. Z pedagogických, ako aj iných personálnych dôvodov, môže byť v priebehu školského roka vymenený lektor. EDU Elephant s.r.o. o tejto zmene informuje klienta (osobne, telefonicky alebo e-mailom) najneskôr v deň výmeny lektora.
6. Práva a povinnosti Záujemcu / Klienta pri online výučbe
1. Klient si dohodne rozvrh iba a výlučne cez zooza.app
2. Naplánovanú výučbu môže zrušiť iba koordinátor rozvrhu. Akékoľvek dohody medzi klientom a lektorom, ktoré neboli vopred nahlásené koordinátorovi rozvrhu nie sú platné
3. Jedna vyučovacia hodina trvá v dĺžke podľa výberu klienta:
• 30 minút
• 45 minút
• 60 minút
• 90 minút,
4. V prípade oneskorenia sa klienta na výučbu, lektor je povinný čakať pripojený na online platforme ( pri online výučbe) minimalne 15 min a maximálne 20 min od začiatku vyučovacej hodiny. Po uplynutí 20 min už lektor nie je povinný čakať. V prípade, že sa klient nedostaví, ale informuje EDU Elephant s.r.o. do 20 min, že sa na zbytok vyučovacej hodiny dostaví alebo pripojí, lektor počká klienta. Zmeškaná hodina je potom účtovaná rovnako, akoby bola odučená.
5. Klient má právo na vyhotovenie finančného zúčtovania, iba na základe písomnej žiadosti, po ukončení zmluvy. Žiadosť je potrebné zaslať písomne na adresu info@eduelephant.sk
6. Nevyčerpané zaplatené vyučovacie hodiny možno na základe písomného oznámenia Poskytovateľovi previesť na tretiu osobu na základe platného a aktuálneho cenníka.
7. Klient má právo ohlásiť akúkoľvek žiadosť, nespokojnosť či reklamáciu formou emailu na adrese info@eduelephant.sk Poskytovateľ bude Klienta o výsledku a s prípadným riešením, resp. s výsledkom prešetrenia podnetu informovať telefonicky alebo emailom najneskôr do 14 dní.
8. Klient sa zaväzuje, že počas plynutia zmluvy ako i po dobu 4 mesiacov po ukončení výučby nebude lektorov, dodávateľov ani zamestnancov a pracovníkov Poskytovateľa kontaktovať s návrhom na spoluprácu tzv. odlakávanie mimo Poskytovateľa a neuzavrie žiadnu zmluvu ani ústnu dohodu ohľadom služieb súvisiacich s predmetom podnikania Poskytovateľa. V prípade porušenia je Klient povinný uhradiť Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- Eur za každé takéto porušenie. Za porušenie sa považuje aj samotný návrh a oslovovanie lektorov, dodávateľov, zamestnancov a pracovníkov. Rovnaký zmluvný záväzok je uzatvorený medzi Poskytovateľom a lektorom, zamestnancom a spolupracovníkom .
9. Klient sa zaväzuje, že nebude voľne šíriť a poskytovať tretím stranám učebné materiály Poskytovateľa, alebo učebné materiály tretích strán, a tým porušovať autorské práva.
7. Dni pracovného pokoja a sviatky
Počas dní pracovného pokoja a sviatkov výučba neprebieha.
8. Ochrana osobných údajov
Klient berie na vedomie a poskytuje súhlas so spracovaním osobných údajov (meno, priezvisko, bydlisko a dátum narodenia ) na účely vystavenia certifikátu, vyhotovenia zmluvy, faktúry a pod. a prehlasuje, že sa oboznámil s Informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle zákona č.18/ 2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Klient dáva súhlas na zasielanie informácií ohľadom kurzov emailom a textovými správami.
9. Podmienky pre využitie Akciových produktov a Darčekových poukážok
a. Zľava platí́ len pri zakúpení́ produktu resp. Jazykového kurzu do dátumu presne špecifikovanom pri jednotlivom akciovom produkte/ kurze alebo darčekovej poukážke.
b. Zakúpený́ jazykový́ kurz alebo darčekovú poukážku je možné́ odobrať̌ najneskôr do dátumu presne špecifikovanom pri jednotlivom akciovom produkte / kurze.
c. Akciové zľavy sa nedajú kombinovať̌ s inými zľavami alebo špeciálnymi cenovými podmienkami.
d. Pri akciovej ponuke so splátkovým kalendárom je Záujemca povinný uhradiť jednotlivé splátky v dohodnutých termínoch podľa písomnej alebo elektronickej ponuky od Poskytovateľa. Pri nedodržaní splátkového kalendára môže Poskytovateľ pristúpiť k uplatneniu plných neakciových cien. Splátkový kalendár je možné využiť iba pri špeciálnych akciových produktoch, ktoré takto Poskytovateľ označí.
Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné od 05.12.2023.